مركز جامع سلول درمانی و پزشكی بازساختی در كرمان راه اندازی شد

مركز جامع سلول درمانی و پزشكی بازساختی در كرمان راه اندازی شد ال مور: مركز جامع سلول درمانی و پزشكی بازساختی استان كرمان با حضور معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی و تعدادی از مسئولان دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی كرمان راه اندازی شد.


به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، این مركز دارای بخش های مختلفی همچون آزمایشگاه مولكولی، كشت سلول، مهندسی بافت، فلوسایتومتری، نمونه گیری و اتاق سرد است. بدین سبب وجود آن زمینه انجام تحقیقات پژوهشگران و محققان استان كرمان را هموار می كند.
علیرضا دلیری، معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم افتتاح این مركز بیان كرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشكی كرمان باید این مركز را به بستر فیزیكی مناسب جهت تولید ثروت از علم تبدیل كنند و این عمل مستلزم ارتباط این مركز با واحدهای حقوقی حمایت كننده در سطح استان كرمان است.
همین طور امیر علی حمیدیه، دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی باز خواهان تبدیل این مركز به محلی برای آموزش كسب و كار، نحوه نمایش ایده و تبدیل ایده به محصول و برگزاری رویدادهای استارتاپ محور حوزه سلول های بنیادی شد.
او همینطور بر راه اندازی شركت های دانش بنیان كه بتوانند در زمینه تجاری سازی و كسب كار فعالیت كنند، اصرار كرد.
سپس افتتاح این مركز دلیری و حمیدیه به همراه هیئت همراه از بخش های مختلف این مركز بازدید كردند.



1397/12/11
17:36:17
5.0 / 5
4479
تگهای خبر: آموزش , توسعه , تولید , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس