در صورت موفقیت آمیز بودن مطالعات ترافیكی صورت می گیرد

یك طرفه شدن خیابان ولیعصر و شریعتی، ایجاد مونوریل در ولنجك

یك طرفه شدن خیابان ولیعصر و شریعتی، ایجاد مونوریل در ولنجك به گزارش ال مور شهرداری منطقه یك از بررسی یك طرفه شدن خیابان ولیعصر(عج)، شریعتی و استفاده از مونوریل برای حل ترافیك توچال خبرداد.


حمید موسوی در گفتگو با ایسنا، با بیان اینكه یكی از اشكالات منطقه یك، ترافیك شدید معابر است اظهار داشت: در طول سال های اخیر تمام تلاشمان در جهت تسهیل و تسریع حركت در معابر این منطقه معطوف كردیم.
وی با اشاره به برنامه های كاهش ترافیك در سطح منطقه با اشاره به اینكه مشاوران در حال بررسی تغییر مسیر حركت خودرو ها در بعضی معابر پرترافیك هستند اظهار داشت: مشاوران در حال بررسی و شبیه سازی یك طرفه كردن خیابان ولیعصر از پارك وی به سمت شمال، خیابان شهرداری از تجریش به قدس و خیابان شریعتی از میدان قدس تا پل صدر هستند تا بتوانیم رینگ ترافیكی جدیدی را طراحی نماییم تا شاهد كاهش ترافیك در این معابر باشیم.
موسوی با اشاره به اینكه مشاوران در حال تعیین مسیرهای جایگزین هستند اظهار داشت: هنوز تصمیم قطعی در این خصوص اتخاذ نشده است اما با اجرای این مهم، می توانیم امیدوار باشیم كه سطح پیاده خیابان شهرداری را هم در جهت توسعه پیاده محوری توسعه دهیم.
شهردار منطقه یك با اشاره به اینكه برای كاهش بار ترافیكی خیابان ولنجك هم پیشنهاداتی مطرح است كه كارشناسان ترافیكی در حال مطالعه و انتخاب بهترین پیشنهاد هستند اظهار داشت: در نظر داریم كه پایانه گردشگری در كنار نمایشگاه بین المللی طراحی نماییم تا با استفاده از مدهای حمل ونقلی جدید همچون مونوریل و یا تراموا ترافیك ۲.۲ كیلومتری ولنجك به توچال را كه به خصوص در روزهای تعطیل شدت می گیرد، حل نماییم.
وی با اشاره به اینكه مشاوران ترافیكی در حال مطالعه این پیشنهادات هستند اظهار داشت: تمامی این فعالیتها با هدف تسهیل و آرام سازی ترافیك منطقه است.



1398/05/30
22:00:15
5.0 / 5
4723
تگهای خبر: توسعه , شهرداری , مد , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس