برگزاری پویش تصویرگری شهری كه من دوست دارم با حضور 9000 كودك در تهران

برگزاری پویش تصویرگری شهری كه من دوست دارم با حضور 9000 كودك در تهران ال مور: مدیركل آموزش های شهروندی شهرداری تهران از برگزاری پویش تصویرگری با عنوانˮشهری كه من دوست دارم ˮ با حضور بیشتر از 9400 كودك و نوجوان آگاهی داد.


به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، مجتبی دانشور با بیان این خبر اضافه كرد: 11 گروه سنی كودك و نوجوان از 4 تا 14 سال، آثار خودرا درباب مسائل و موضوعات پیرامون زندگی در كلانشهر تهران شامل محیط زیست و فضای سبز، حمل و نقل و ترافیك، خدمات شهری، مباحث فرهنگی و اجتماعی، امكانات تفریحی، ورزشی و سرگرمی و... برای دبیرخانه اولین دوره مسابقه نقاشی كودكان تهران ارسال كردند و مجموع آمار مشاركت كنندگان، حاكی از استقبال خوب كودكان و نوجوانان ساكن محلات 352 گانه شهر تهران از این پویش فرهنگی – آموزشی است.
وی برگزاری این مسابقه را اقدامی در امتداد ایجاد چالش ذهنی برای كودكان و نوجوانان تهرانی جهت طرح مطالبات و خواسته هایشان از مدیران شهری، عنوان داشت و اشاره كرد: برای ساختن شهردوستداركودك باید زمینه ها و بسترهای لازم جهت طرح دیدگاه ها و نیازهای كودكان و نوجوانان را فراهم نماییم و خیلی از متخصصان علوم اجتماعی و روانشناختی استفاده از زبان تصویر و نقاشی را یكی از بهترین روش ها برای شناخت بهتر افكار و انتظارات كودكان از شهری كه دوست دارند، می دانند.
مدیركل آموزش های شهروندی شهرداری تهران درادامه اشاره كرد: این دوره از مسابقه نقاشی كودكان تهران از طرف این اداره كل و با مشاركت و همكاری اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران، ستاد مدیریت محله و كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان تهران در سطح محلات 352 گانه شهر تهران انجام شد و بنابر زمان اعلام شده در فراخوان، مهلت اولیه ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه، هفتم شهریور بود كه تا 15 شهریور نیز تمدید گردید.
بر طبق گزارش روابط عمومی اداره كل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، وی گفت: آثار ارسالی در دو مرحله توسط هیئات انتخاب و هیئات داوری مورد ارزیابی نهایی قرار خواهد گرفت و از برترین های هر گروه سنی با اهدای لوح و جوایزنفیس، تقدیر به عمل خواهد آمد و همین طور به مناسبت روز جهانی كودك، نمایشگاهی از آثار منتخب این مسابقه جهت بازدید مدیران شهری و عموم شهروندان تهرانی برپا خواهد شد.




منبع:

1398/06/24
15:28:37
5.0 / 5
4266
تگهای خبر: آموزش , جوانان , خدمات , زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس