سقف تعهدات بیمه ای اربعین چقدر است؟

سقف تعهدات بیمه ای اربعین چقدر است؟ به گزارش ال مور رئیس سازمان حج و زیارت، سقف تعهدات بیمه ای را در اربعین اعلام نمود.


به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، علی رضا رشیدیان با بیان این كه امسال با وجود افزایش خدمات و گستره پوشش بیمه ای برای زوار اربعین، قیمت آن نسبت به سال قبل ثابت نگه داشته شده است، اظهاركرد: پوشش بیمه ای زوار اربعین شامل پرداخت هزینه های درمانی، بستری، بیمارستانی، اعمال جراحی به سبب بیماری یا حادثه برای هر یك از بیمه شدگان زائر تا سقف ۲۷۵ میلیون ریال معادل ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.
بگفته او، پرداخت هزینه های درمانی سرپایی و پاراكلینیكی تا سقف دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تعیین شده. پرداخت غرامت فوت ناشی از حوادث نیز به میزان مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان و نقص عضو یا از كار افتادگی دائم كلی یا جزئی در اثر حوادث برای هر یك از بیمه شدگان نیز تا سقف ۲۴۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
وی با تاكید بر این كه تعهدات بیمه فقط مشمول افرادی می شود كه در سامانه سماح برای سفر اربعین ثبت نام كرده باشند، اضافه كرد: این سامانه مبنای آماری و پایه ارائه اطلاعات برای ساماندهی امكانات و خدمات دهی مناسب به زوار اربعین است.
رئیس سازمان حج و زیارت افزود: با اطلاعات پایه ای سامانه سماح، آمار مشتاقان زیارت امام حسین (ع) از نظر پراكندگی در سطح استان ها و نیز نحوه و چگونگی توزیع و خروج آنها از مرز، مشخص و زمینه برنامه ریزی برای خدمات دهی و ساماندهی امكانات در آن سوی مرز هم بر طبق این ثبت نام ها فراهم می شود.

اعزام های كاروانی سازمان حج در اربعین متوقف می شود
ایشان سپس با اشاره به تعطیل شدن ستاد مدیریت عملیات شمسا (كارگزار زیارتی عتبات) در موسم اربعین و توقف اعزام های كاروانی، اظهار داشت: شمسا در اربعین امسال نیز اعزام زائر ندارد، اما برنامه ریزی شده در امتداد بهره گیری از امكانات بالقوه سازمان حج و زیارت برای ارائه خدمات بیشتر به زوار اربعین حسینی، ظرفیت های خودرا قوی تر و منسجم تر برای انجام امور محوله سازمان در حوزه عراق استفاده نماید.
رشیدیان از طراحی و آماده سازی نرم افزار موبایلی «مصباح» توسط سازمان حج آگاهی داد و اظهار داشت: بوسیله این نرم افزار، اطلاعات لازم برای زوار شامل مختصات منطقه ای و جغرافیایی، مسیریابی، پیام رسانی و ارتباطات ارائه می شود. این نرم افزار الان در مرحله آزمایش است و امید است بزودی روی شبكه ها قرار گیرد تا زوار از ظرفیت های این نرم افزار برای سفری بهره ببرند.



1398/07/09
22:36:52
5.0 / 5
4294
تگهای خبر: برند , بیمه , ثبت نام , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس