مدیر كل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران عنوان كرد

تثبیت اشتغال اولویت استان تهران

تثبیت اشتغال اولویت استان تهران به گزارش ال مور مدیر كل جذب و پشتیبانی از سرمایه گذاری استانداری تهران با تاكید بر ضرورت پشتیبانی از تولید در سطح استان تهران اظهار داشت: اولویت ما تثبیت اشتغال موجود در تهران است.


به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، فریدون عطایی در انتها جلسه شورای اشتغال استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مبحث اشتغال در كشور از اهمیت به سزائی برخوردار می باشد ولی اشتغال تنها منوط به سرمایه گذاری نیست؛ بلكه باید سیاست های دیگری هم در كنار آن مورد توجه قرار گیرد تا در حوزه اشتغال به اهدافی كه تعیین شده دست یابند.
وی ادامه داد: برپایه برنامه ششم توسعه و تاكیداتی كه رئیس جمهوری و استانداری تهران داشته اند باید نسبت به تاسیس اشتغال موجود اقدام نماییم و در كنار آن اشتغال های جدید را هم ایجاد نماییم. شرایط تهران از نظر اشتغال با عنایت به جمعیتی كه در این استان ساكن هستند استثناهای زیادی دارد و تثبیت مشاغل موجود نیازمند سرمایه گذاری از جانب بخش دولتی و بخش خصوصی است.

وی تصریح كرد: اغلب كارگاه های ما هم اكنون با یك دوم ظرفیت فعالیت می نمایند و باید نسبت به تقویت آنها اقدام نماییم. بطور قطع این كارگاه ها بخصوص در شرایط اقتصادی موجود بعنوان سرمایه های ملی محسوب می شوند. بنابراین باید در راه حل معضلات آنها گام برداریم و از جانب دیگر باید نسبت به توسعه اشتغال نقش تسهیل گری را ایجاد نماییم.

مدیر كل جذب و پشتیبانی از سرمایه گذاری استانداری تهران با تاكید بر این كه باید نسبت به شناسایی كارگاه های تولیدی و توسعه اشتغال در سطح استان تهران اقدامات فوری صورت گیرد، اضافه كرد: متاسفانه روند عرضه تسهیلات از جانب بانك ها طولانی است و نیاز است كه این مورد تسهیل شود و بانك ها از صنعت گران حمایت كنند. حداقل زمان برای ایجاد یك كارگاه تولیدی و اشتغال پایدار دو سال است اما در تهران زیر ساخت های لازم برای سرمایه گذاری به وفور وجود دارد و می توان این زمان را كم كرد.

وی افزود: فرایند دریافت تسهیلات از جانب بانك ها هم اكنون یك سال طول می كشد اما باید این زمان را در جهت پشتیبانی از صنعت گران كم كرد. مبحث سرمایه گذاری در تهران با جذابیت های خاصی همراه می باشد بنابراین باید در جهت تقویت سرمایه گذاری گام های موثری برداریم. اولویت ما در استان تهران تثبیت اشتغال موجود است. عمده سرمایه گذاری ها در تهران از جانب بخش خصوصی انجام می شود و بیشتر در حوزه های گردشگری، صنعتی و میراث فرهنگی شاهد این سرمایه گذاری ها هستیم.




1398/09/13
23:48:43
5.0 / 5
4242
تگهای خبر: تسهیلات , توسعه , تولید , ساخت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس