حمایت شهرداری از شركت های خصوصی دوچرخه اشتراكی

حمایت شهرداری از شركت های خصوصی دوچرخه اشتراكی به گزارش ال مور سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران از تصمیم مدیران شهری برای پشتیبانی از شركت های خصوصی حمل و نقل پاك اطلاع داد.


یوسف حجت در گفتگو با ایسنا، در مورد سرانجام فعالیت دوچرخه های اشتراكی (بیدود) در تهران كه مدتی است متوقف شده اظهار داشت: عرضه یارانه به حمل و نقل عمومی یك امر پسندیده است بگونه ای كه هم اكنون شهرداری تهران ۱۰۰۰ میلیارد تومان یارانه مترو و اتوبوس عرضه می كند و دوچرخه هم یك مد حمل و نقلی است كه اگر كمك به آن اختصاص نیابد نمی تواند موفق باشد.
وی با اشاره به اینكه با انحصار موافق نیستیم و از ورود هر شركتی در حوزه حمل و نقل به خصوص حمل و نقل پاك حمایت می نماییم، اضافه كرد: شهرداری نمی خواهد وارد كار اجرایی دوچرخه و... شود و تصمیم گرفتیم كه یارانه ندهیم؛ اما به شكل دیگری به این شركت های خصوصی كمك خواهیم كرد اما هنوز در مورد ساز و كار این كمك به جمع بندی نرسیده ایم.
حجت با اشاره به رایزنی شهرداری با شركت های خصوصی دیگر در حوزه توسعه حمل و نقل پاك اضافه كرد: شهرداری تهران در نظر دارد حمایت عمومی از همه كسانی كه وارد این عرصه می شوند، كند اما شیوه آن هنوز نهایی نشده است.
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران با اشاره به اینكه چندی قبل یك شركت پیشنهاد راه اندازی اسكوتر برقی را داد و آماده رایزنی با همه شركت ها هستیم در پاسخ به برخی انتقادات در خصوص هزینه های بیدود افزود: در سال ۹۴ برای خانه های دوچرخه هفت میلیارد تومان هزینه شد كه خروجی هم نداشت اما مكانیزمی همچون بیدود كه نزدیك به ۳تا ۴۰۰۰ نفر با آن تردد می كند خیلی خوب است اما انتظارمان این بود كه پیش از توقف با ما مذاكره می كردند نه اینكه ما را غافلگیر كنند و به برند خود و شهرداری لطمه زدند.
وی ادامه داد: شهرداری تهران از یك شركت خصوصی حمایت نمی كند بلكه هر كاری نماییم برای همه كرده ایم.



1398/10/03
13:04:41
5.0 / 5
4067
تگهای خبر: برند , توسعه , شركت , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس