آتش سوزی كارگاه كفاشی در چهارراه گلوبندك

آتش سوزی كارگاه كفاشی در چهارراه گلوبندك به گزارش ال مور سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یك كارگاه كفاشی در چهارراه گلوبندك اطلاع داد.



سید جلال ملكی در گفت و گو با ایسنا در باره جزئیات این حادثه اظهار داشت: ساعاتی پیش وقوع حریق در یك ساختمان به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد كه بلافاصله به دنبال آن سه ایستگاه به محل حادثه واقع در چهار راه گلوبندك اعزام شدند.

وی افزود: با حضور نیروها در محل حادثه مشخص شد كه یك كارگاه كفاشی در طبقه سوم این ساختمان گرفتار حریق شده است. الان نیروها در محل مشغول انجام عملیات هستند.

ملكی در ادامه اظهار داشت: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد كه محل آتش سوزی ساختمانی سه طبقه و قدیمی ساز است كه در طبقه سوم آن، واحدی ۱۰۰ متری كه نیمی از این طبقه كارگاه تولیدی كفش بود گرفتار حریق شده است.

وی افزود: یك انبار هم در این واحد وجود داشت كه در آن كیف و كفش چرم و... نگهداری می شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به اینكه این ساختمان شعله ور بود ازاین رو آتش نشانان بلافاصله عملیات را آغاز كردند، اظهار داشت: عملیات تا حد زیادی پیش رفته است و خوشبختانه تا به این لحظه مورد مصدومیت نداشته ایم و با عنایت به قدیمی بودن ساختمان آتش نشانان كار خویش را با احتیاط كامل پیش می برند.

ادامه دارد...


1398/11/27
22:44:01
5.0 / 5
4034
تگهای خبر: ایمنی , برند , تولید , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس