معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خبر داد

حمایت معیشتی شهرداری تهران از زباله گردها

حمایت معیشتی شهرداری تهران از زباله گردها ال مور: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به ممنوعیت زباله گردی برای جلوگیری از شیوع بیماری كووید 19 از حمایت معیشتی شهرداری تهران در چارچوب توزیع 4 هزار و 500 سبد كالا به زباله گردها آگاهی داد.


به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، محمدرضا جوادی یگانه به توزیع۳۴۰۰ پرس غذای گرم از هفته آخر اسفند ۹۸ تابحال در گودهای زباله گردی با هدف پشتیبانی از كودكان زباله گرد آگاهی داد و اظهار داشت: شهرداری تهران در امتداد ایفای مسئولیت اجتماعی خود از ۴هزار و ۵۰۰ خانواده نیازمند تهرانی در چارچوب ارائه اعتبار برای تهیه سبد كالای شب عید حمایت كرده است.
وی ادامه داد: باتوجه به ابلاغ سازمان مدیریت پسماند در خصوص ممنوعیت زباله گردی و جمع آوری پسماند خشك از مخازن سطح شهر تهران، معاونت اجتماعی بمنظور حمایت معیشتی از این قشر، به طور هدفمند با محوریت سازمان، رفاه، خدمات و مشاركت های اجتماعی و همكاری سمن ها ورود كرد.
وی اشاره كرد: بر این اساس، از ۲۲ اسفند تابحال پك های بهداشتی و یك وعده غذای گرم به صورت روزانه در گودهای زباله گردی اطراف شهر تهران توزیع می شود و با تداوم شرایط حاكم، ارائه این خدمات ادامه خواهد یافت.
به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران درباب پشتیبانی از اقشار لطمه پذیر و نیازمند شهر برای تهیه اقلام مورد نیاز شب عید اظهار داشت: تلاش می نماییم در امتداد مسئولیت های اجتماعی شهرداری تهران نیز با نزدیك شدن به ماه مبارك رمضان این حمایت ها را ادامه دهیم.




منبع:

1399/01/10
23:06:09
5.0 / 5
3105
تگهای خبر: خدمات , شهرداری , فرهنگ , كودكان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس