معاون برنامه ریزی شهرداری تهران مطرح كرد

تخریب ۱۱۰ هكتار از باغات پایتخت در ۳ سال، استقبال شهرداری از لغو مصوبه برج باغ

تخریب ۱۱۰ هكتار از باغات پایتخت در ۳ سال، استقبال شهرداری از لغو مصوبه برج باغ ال مور: معاون برنامه ریزی شهرداری تهران از تخریب ۱۱۰ هكتار از باغات تهران طی سه سال با استناد به مصوبه برج باغ اطلاع داد.



حجت میرزایی در گفت وگو با ایسنا، در مورد لغو مصوبه برج باغ و استقبال شهرداری تهران از لغو این مصوبه اظهار داشت: مصوبه برج باغ نزدیك به دو دهه در شهر تهران جاری بود و عامل اصلی تخریب خیلی از باغات تهران بوده است.

وی اضافه كرد: در سند تحویل و تحول هم اشاره شد كه تنها در یك دوره سه ساله نزدیك به ۱۱۰ هكتار از باغات تهران تخریب شده است و این در حالیست كه ما باید از باغات و فضای سبز تهران حمایت نماییم.

معاون برنامه ریزی شهردار تهران اضافه كرد: برای صیانت از باغات و فضای سبز شهر تهران كه بسیار مهم است، چاره ای نداریم كه از بخشی از درآمدهای حاصله از مصوبه برج باغ چشم پوشی نماییم. البته لغو این مصوبه كافی نیست؛ چون كه ممكن است افراد و مالكان به استفاده از شگردهای خاص برای خشكاندن و ساخت و ساز در باغ روی بیاورند.

وی ادامه داد: شهرداری باید مراقبت جدی از باغات باقیمانده انجام دهد تا مورد تاراج سودجویان با استفاده از شگردهای خاص نشود.

میرزایی در انتها اضافه كرد: در اتخاذ سیاست ها در شهرداری تهران باید به منافع بلندمدت و عمومی فكر كرد و بنابراین شهرداری تهران با روی باز از لغو مصوبه برج باغ استقبال كرد.




1396/12/25
17:54:35
5.0 / 5
4292
تگهای خبر: باغ , شهرداری , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس