شهردار تاكید كرد:

ضرورت تسریع در احداث خط دوم مترو شیراز با فروش اوراق مشاركت

ضرورت تسریع در احداث خط دوم مترو شیراز با فروش اوراق مشاركت ال مور: شهردار شیراز بر ضرورت تسریع در اجرای خط دوم قطار شهری با استفاده از فروش ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق مشاركت تاكید كرد.


به گزارش ال مور به نقل از ایسنا و به نقل از شهرداری شیراز، حیدر اسكندرپور در جلسه تامین اعتبار متروی شیراز اظهار داشت: خط 2 قطار شهری شیراز در مسیری واقع شده است كه بیشترین جابه جایی مسافر را خواهد داشت، بنابراین تسریع در روند احداث این خط یك لزوم به حساب می آید.
وی با اشاره به اینكه اتمام سریع تر خط دو قطار شهری شیراز نیازمند تحقق اعتبار است، تصریح كرد: سرعت بخشیدن بر روند تامین مالی خط دو قطار شهری با استفاده از فروش 700 میلیارد تومان اوراق مشاركت، منجر به تسریع در پروژه خواهد شد.
شهردار شیراز با اشاره به اینكه پروژه قطار شهری در این شهر سال 80 شروع شده و 18 سال طول كشیده است، طولانی شدن این پروژه را عاملی موثر بر افزایش هزینه ها و تولید زحمت برای شهروندان دانست.
اسكندرپور اظهار داشت: اگر امروز قرار بود تصمیم به احداث قطار شهری شیراز بگیرم، اولویت را به خط 2 می دادم زیرا برپایه نیازسنجی ها، این خط گره گشایی بیشتری برای شهروندان دارد.
شهردار شیراز اظهار داشت: پروژه ها باید برای تولید رضایتمندی شهروندان اجرا شود، در صورتی كه به طول انجامیدن آنها حلاوت صبر را بر مردم تلخ می كند. ما معتقدیم كار عمرانی باید در مردم حس خوب تولید كند اما هم اكنون این حس خوب منتقل نشده است.



1397/04/09
20:28:48
5.0 / 5
4401
تگهای خبر: تولید , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس