تامین مالی تولید مشترك اتوبوس های درون شهری بین ایران و مجارستان

تامین مالی تولید مشترك اتوبوس های درون شهری بین ایران و مجارستان ال مور: مدیرعامل بانك شهر از همكاری این بانك با اگزیم بانك مجارستان برای تامین مالی تولید مشترك اتوبوس های درون شهری در ایران اطلاع داد.



به گزارش ال مور به نقل از ایسنا دكتر حسین محمد پورزرندی با اشاره به تفاهم صورت گرفته درنخستین كمیسیون مشترك همكاری های اقتصادی ایران ومجارستان اظهار داشت: بر مبنای این تفاهمنامه و با حمایت اگزیم بانك مجارستان در تامین مالی و سرمایه گذاری این پروژه، تولید مشترك اتوبوس های ایكاروس در ایران با استفاده از توانمندی تولیدكنندگان توانمند داخلی انجام خواهد شد.

وی تصریح كرد: بر این اساس تولید مشترك هزار دستگاه اتوبوس درون شهری با همكاری خودروسازان داخلی و گروه توسعه و معادن شهر (هولدینگ وابسته به بانك شهر) طی مدت سه سال، از برنامه هایی است كه در این تفاهمنامه در دستور كار قرار گرفته است.

مدیرعامل بانك شهر با اشاره به اهمیت این مورد تصریح كرد: دولت مجارستان و شركت ایكاروس برای سرمایه گذاری بلندمدت در تولید مشترك اتوبوس های درون شهری در ایران عزم جدی دارند و بانك شهر هم این آمادگی را دارد تا تا با انتقال تكنولوژی و تولید مشترك توسط این شركت كه یكی از پرسابقه ترین شركت های تولید كننده اتوبوس در جهان است، به تولید اتوبوس های درون شهری بپردازد.

به گزارش مركز ارتباطات و روابط عمومی بانك شهر، پورزرندی با تاكید بر اهمیت توسعه حمل و نقل عمومی در كلانشهرها اظهار داشت: امكانات و دانش بالای فنی و توانمندی های تولیدی در شركت های خودروساز داخلی این امكان را بوجود می|آورد تا با استفاده از تامین فاینانس این پروژه كه توسط اگزیم بانك مجارستان و با تامین مالی ۸۵ درصد بهای فروش اتوبوس های شهری با بازپرداخت پنج تا ده ساله صورت خواهد پذیرفت، این تولید مشترك انجام شود.




1396/09/17
21:55:11
5.0 / 5
4494
تگهای خبر: تولید , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس