عدم تعیین تكلیف وضعیت خلازیر

عدم تعیین تكلیف وضعیت خلازیر ال مور: عضو هیات رییسه شورای شهر تهران در مورد وضعیت محله «خلازیر» و عدم تعیین تكلیف ساماندهی آن تذكر داد.


به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، زهرا نژادبهرام بامداد امروز در تذكر قبل از دستور خود نسبت به وضعیت محله خلازیر در منطقه ۱۹ تذكر داد و اظهار داشت: ساماندهی فضاهای بی دفاع شهری و همین طور ساماندهی مشاغل مزاحم و یا دارای آلایندگی همچون وظایف شهرداری ها است.
وی با بیان این كه ناحیه ۳ منطقه ۱۹ شامل چهار محله است، اظهار داشت: حدود ۵۰ درصد زمین های این ناحیه وقفی است و ۳۷ كوره آجرپزی در آن وجود دارد كه تنها هشت كوره ساماندهی شده است، متأسفانه مابقی كوره ها رها شده و فضای ناامنی را برای منطقه به وجود آورده است به شكلی كه دادستانی برای ساماندهی این زمین ها وارد شده است.
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با بیان این كه خلازیر به قطب ضایعات تجاری بدل شده و دادستانی نیز برای شهرداری تهران وظیفه ای در امتداد شناسنامه دار كردن این مكان تا خردادماه در نظر گرفته بود، افزود: به رغم پیگیری هایی كه در امتداد ساماندهی و تعیین تكلیف محور خلازیر انجام شده، اما شاهدیم نه تنها این زمین ها تعیین تكلیف نشده، بلكه رها شده است.
وی با بیان این كه شرایط كیفیت زندگی در ناحیه ۳ منطقه ۱۹ باید بهبود یابد، اظهار داشت: شهرداری تهران می بایست نسبت به ساماندهی مشاغل مزاحم اقدام نماید.




منبع:

1398/04/23
14:30:17
5.0 / 5
4639
تگهای خبر: زندگی , شهرداری , مد , مشاغل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس