لزوم برخورداری پارك ملی لار از برنامه حفاظتی

لزوم برخورداری پارك ملی لار از برنامه حفاظتی به گزارش ال مور مدیركل محیط زیست استان تهران اظهار داشت: پارك ملی لار همچون مناطق دارای توان اكولوژیك بالاست كه از حساسیت فوق العاده ای در زمینه حفاظت برخوردار می باشد.



به گزارش ال مور به نقل از ایسنا سعید محمودی در بازدید از پارك ملی لار اظهاركرد: پارك ملی لار یكی از سه پارك ملی استان تهران است كه باید برنامه های حفاظتی ویژه ای داشته باشد. این برنامه ها باید شامل مجموعه اقداماتی در جهت مقابله با كلیه تهدیدات ضد عوامل مختلف بوم شناختی، توپوگرافی، پوشش گیاهی و جانوری، آب و خاك و دیگر موضوعات ارتباط داشته باشد.

مدیركل حفاظت محیط زیست استان تهران اضافه كرد: برای برخورد با تخلفات، بخصوص تخلفات شكار و صید در استان تهران برنامه های جدی داریم و بطور قطع برای متخلفان این حوزه بالاترین مجازات قانونی را دنبال خواهیم كرد.

وی با اشاره به اینكه مقابله با هرگونه زمین خواری و جلوگیری از هرگونه تعرض به عرصه های محیط زیست استان تهران جزو اولویت كاری خواهد بود، خاطرنشان كرد: تبیین جایگاه محیط زیست و عمل دقیق به قوانین محیط زیستی در كنار ارائه آموزش های عمومی این حوزه در پایتخت ضروریست و سبب احیای محیط زیست خواهد شد.

محمودی همینطور در دیدار با محیط بانان پارك ملی لار با تاكید بر اینكه تأمین رفاه و معیشت كاركنان بخصوص محیط بانان اهمیت بسزایی دارد، اظهاركرد: محیط بانی همچون مشاغل حساس، پر مسئولیت و خطرناك می باشد كه حضور افراد عاشق، دلسوز و فداكار را در این عرصه طلب می كند.

وی با تشریح این مورد كه این قشر همواره در مأموریت های خود با انواع و اقسام خطرات مواجه می شوند، اظهار داشت: تا زمانی كه دغدغه های مالی، معیشتی و امكانات كاری و تامین تجهیزات لازم محیط بانان مرتفع نشود، نمی توان انتظار داشت كه كار حفاظت از عرصه های طبیعی به صورت كامل و درست صورت گیرد.

مدیركل حفاظت محیط زیست استان تهران اضافه كرد: ما باید تمامی دغدغه هایی كه یك محیط بان دارد آن هم در شرایطی كه بیشتراوقات از خانواده های خود دور هستند را رفع و رجوع نماییم.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، وی از بازدید خود از مناطق تحت مدیریت و دیدار چهره به چهره با محیط بانان استان تهران همچون مهمترین برنامه های خود یاد كرد و در انتها اظهاركرد: برای حفاظت از محیط زیست استان تهران و صیانت از عرصه های ملی از همه توان و ظرفیت ها بویژه شهروندان، تشكل های محیط زیستی و و همیاران محیط زیست استفاده خواهیم كرد.




1398/07/12
20:23:55
5.0 / 5
4684
تگهای خبر: آموزش , مد , مشاغل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس