معاون استاندار تهران اعلام كرد

تیم های فنی در جستجوی جعبه سیاه هواپیما

تیم های فنی در جستجوی جعبه سیاه هواپیما به گزارش ال مور معاون عمرانی استانداری تهران توضیحاتی را درباره محل سقوط هواپیمایی ۷۳۵ خطوط هوایی اوكراین و همینطور اقدامات در حال انجام، ارائه نمود.


محمد تقی زاده در گفتگو با ایسنا، از محل حادثه سقوط هواپیمایی ۷۳۵ به خطوط هوایی اوكراین اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۶: ۱۳ دقیقه بامداد اتفاق افتاده كه هواپیما بعد از برخواستن از فرودگاه امام خمینی (ره) در پرواز به سمت كیف اوكراین، گرفتار نقص فنی می شود و در انتهای شاهدشهر سقوط می كند.
وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه ۱۷۶ سرنشین هواپیما جان باختند كه از این تعداد ۹ نفر خدمه هواپیما و مابقی مسافرین هواپیما بودند. بدین سان ۷۰ نفر مرد، ۸۱ زن، ۱۵ بچه و یك نوازد در این حادثه جان باختند. هم اكنون جمعا ۵۰۰ نفر نیروهای امدادی شامل هلال احمر، آتش نشانی و اورژانس در سطح منطقه مشغول فعالیت هستند تا جمع آوری اجساد صورت گیرد.
وی افزود: امیدواریم تا ۳۰ دقیقه دیگر كار جمع آوری اجساد به پایان برسد و این اجساد به پزشك قانونی تهران برای آزمایشات دی ان ای و شناسایی منتقل خواهد شد. بعد از این مرحله پاكسازی لاشه هواپیما كه در سطح وسیعی پخش شده است، صورت خواهد گرفت.
وی تصریح كرد: هم اكنون تمام نیروهای امدادی و انتظامی در منطقه حضور دارند و امیدواریم تا پس از ظهر امروز بعد از جمع آوری لاشه شرایط منطقه به حالت عادی بازگردد.
معاون عمرانی استانداری تهران در پاسخ به سوالی در مورد منطقه سقوط این هواپیما اظهار داشت: احیانا خلبان بعد از متوجه شدن نقص فنی دور می زند كه به سمت فرودگاه امام برگردد اما نهایتا هواپیما در انتهای محدوده مسكونی و دقیقا در محدوده ای كه فضای باز بوده و پارك و زمین چمنی در آن جا وجود داشته، سقوط می كند. بدین سان هواپیما در انتهای منطقه مسكونی نخستین برخورد با زمین را داشته و بدین سان به تجهیزات خاصی به غیر پارك موجود در منطقه صدمه ای وارد نمی گردد.
وی افزود: هم اكنون دادستان، فرماندار و شهرداران در منطقه حضور دارند.
وی تصریح كرد: در حال حاضر اولویت با جمع آوری اجساد است، ولی تیم های فنی برای پیدا كردن جعبه سیاه هواپیما مشغول به كار شدند و به دنبال جعبه سیاه هواپیما هستند تا اقدامات فنی و علت سقوط هواپیما مشخص شود.








منبع:

1398/10/18
18:57:39
5.0 / 5
4101
تگهای خبر: مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس