واكنش رئیس مركز ارتباطات شهرداری تهران به انتساب تبلیغات یك برند به شهرداری
رئیس مركز ارتباطات شهرداری تهران، به تبلیغات یك برند كه به شهرداری تهران نسبت داده شده بود، واكنش نشان داد.
به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، غلامحسین محمدی در حساب توییتری خود، نسبت به تبلیغات یک برند که به شهرداری تهران ارتباط داده شده بود، واکنش نشان داد و نوشت:
"وفق قانون؛ ضوابط تبلیغات شهری از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعیین شده است. این تابلو با مجوز ارشاد اکران شده بود و البته دو روز قبل از محرم و با هماهنگی تعویض شد."
وی نوشت: "این شهر عزادار سیدالشهداست، مبادا احساسات پاک مردم به حسین(ع) و عزایش، مستمسک بهره برداری های سیاسی شود."
به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، مدتی پیش یک برند شست وشوی لباس، تبلیغاتی را در مورد محصول جدید خود در حوزه شست وشوی لباس مشکی در سطح شهر اکران کرده بود که سبب انتقاد بعضی از افراد شده بود.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست