ستاری اعلام كرد

برنامه معاونت علمی برای تولید اتوبوس های برقی

برنامه معاونت علمی برای تولید اتوبوس های برقی ال مور: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از برنامه برای تولید اتوبوس های برقی آگاهی داد.


به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، دکتر سورنا ستاری امروز در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک شهرداری تهران با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با موضوع موتور برقی با اشاره به اینکه همکاریهای زیادی با شهرداری تهران در ماه های اخیر داشتیم، اشاره کرد: همکاری هایی در زمینه ی ایجاد کارخانه و ایستگاه های نوآوری در حوزه شهری داشتیم و امید است پهنه های نوآوری نیز افزایش یابد.
وی با اشاره به اینکه برقی سازی در حوزه حمل و نقل یکی از دغدغه ها است که ساختار علمی کشور را متحول می کند، اظهار داشت: اگر چند شرکت خودروسازی فعلی وارد بحث هوشمندسازی و برقی سازی نشوند، اساسا بعدا رهبر بازار خودرو نخواهند بود و باید بگویم که الزاما همه خودروسازان به این سمت حرکت کنند.
ستاری با اشاره به پتانسیل بالای استارتاپ ها در این عرصه، اظهار نمود: ما برای اتوبوس های برقی نیز برنامه های زیادی داریم که امیدواریم در همین دولت به نتیجه برسد.
معاون علمی رئیس جمهور با اشاره به ورود چند سازنده به حوزه موتورهای برقی، اشاره کرد: حتما باید نمایشگاهی در این خصوص برگزار شود، چونکه برخی ها تصور می کنند این موتورهای برقی جدید همان اسکوترها هستند، اما در حوزه موتور برقی کارهای زیادی انجام شده است.
ستاری با اشاره به اینکه 12 درصد آلایندگی تهران مربوط به موتور است، اظهار نمود: برقی سازی موتورسیکلت آن هم در تهران یک ضرورت است و با ایده های جدید می توان هزینه های برقی کردن را کم کرد و امیدواریم این کار را تا اوایل بهمن ماه بتوانیم آغاز نماییم.




منبع:

1399/10/21
21:11:08
0.0 / 5
769
تگهای خبر: تولید , ساخت , شركت , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس