اعلام برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری تهران برای انتخابات

اعلام برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری تهران برای انتخابات معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری بسته برنامه «ایران عزیز» در قالب 11 عنوان برنامه فرهنگی هنری به مناسبت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران آگاهی داد.


به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، سید علیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری بسته برنامه «ایران عزیز» به مناسبت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران آگاهی داد و اظهار داشت: این برنامه ها با شعار «ایران عزیز را دوست داریم، پس رأی می دهیم» در ۱۱ عنوان با هدف افزایش مشارکت مردم در انتخابات طراحی شده و به سبب محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا عمدتا بصورت مجازی برگزار می شود.
وی با اشاره به برگزاری شب شعر مجازی «سرنوشت ما»، اظهار داشت: در این برنامه که با همکاری کانون های ادبی برگزار می شود، برخی از شاعران سرشناس انقلابی به شعرخوانی با موضوع انتخابات می پردازند. همین طور قطعه موسیقی «برگ برنده» با آهنگسازی و تنظیم علی مهربانی، خوانندگی وهاب ابراهیمی و ترانه رضا یزدانی با موضوع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تولید و منتشر می شود.
فاطمیان پور افزود: همایش بزرگ «رأی اولی ها» با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری روز چهارشنبه ۱۹ خرداد در فرهنگ سرای خاوران برگزار می گردد و جوانانی که برای نخستین بار رأی می دهند، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در آن حضور می یابند. همایش دوچرخه سواری «زنده باد ایران» نیز در هفته منتهی به انتخابات برگزار می گردد و شهروندان در آن مسیرهای مشخصی را همراه با اهتزاز پرچم ایران و با همراهی کاروان پخش موسیقی و سرودهای ملی رکاب می زنند. همین طور نمایش های شورایی و خیابانی با عنوان «تو انتخاب کن» و با هدف تشویق شهروندان به شرکت در انتخابات در نقاط مختلف شهر تهران اجرا می شود.
وی در ادامه از برگزاری دو پویش آگاهی داد و اظهار داشت: در چالش «هم رأی»، افرادی که تصمیم دارند در انتخابات شرکت نمایند، یک نفر از دوستان و بستگان خودرا که هنوز تصمیم به شرکت در انتخابات نگرفته، به شرکت در انتخابات دعوت می کنند تا در روز رأی گیری با هم پای صندوق بروند. در چالش میدانی «برای ایران» نیز استیکر اثر انگشت با طرح پرچم ایران و شعار نوشته «برای ایران» به تیراژ 50 هزار عدد توسط مدیریت محصولات تولید شده و در اختیار مناطق سازمان قرار می گیرد تا با برگزاری ایستگاه های نصب استیکر در مجاورت فرهنگ سراها و معابر پرتردد شهر، بر روی خودرو های افراد داوطلب نصب شود.
طبق گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری در آخر بیان کرد: تولید و انتشار پوسترهای مفهومی با عنوان «انتخاب»، فرستادن پیامک هایی با نام «پیام مهر» به شهروندان و تولید و انتشار دو کلیپ «فازمترمدیا» و «خط ویژه» دیگر برنامه های سازمان فرهنگی هنری به مناسبت انتخابات است. همین طور محصولات مجازی متنوعی در قالب ۶۸ برند شناخته شده مراکز سازمان فرهنگی هنری تولید و منتشر می شود.



1400/03/18
22:48:32
0.0 / 5
354
تگهای خبر: برند , تولید , جوانان , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
Almor
almor.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ال مور محفوظ است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس